3 Ocak 2010 Pazar

Kelebek #TechDESK

Techdesk Kurul Çatısı

* Koordinatör: AppendiX
* Birimlerin Supervisor 'lerinden Oluşur.
* Sosyal Alanlardaki Yönetimsel Birimlerdir.
* Bu Birimlerin TÜMÜ Bu Çatı Altında Toplanacaktır.
* Her Birim Lideri #Techdesk Alanında Yetkilidir.
* Her Birimde Bir Tane Supervisor Bir Tane Asistan Bulunacaktır.
* Birim Liderleri Düzenli Olarak Koordinatör 'e Rapor Sunacaktır.
* Tech Yönetim Bu Raporları Birim Birim Toplayarak KURUL 'a (Raportör 'e) Sunacaktır.

Techdesk Birim Yönetimi

* Her birim lideri birimindeki gerekli düzenlemeleri yapacaktır.
* Birim access listesini tekrar düzenleyip birimde görevli personel listesini en kısa zamanda, #techdesk koordinatörüne sunacaktır.
* Her birim lideri yeni yapılanma hakkında #techdesk koordinatöründen alacağı bilgiyi birimine aktaracaktır.
*En kısa zamanda #techdesk koordinatörünün vereceği tarihte birimler toplantı yapacak ve raporları #techdesk koordinatörüne sunacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder